Nieuws
Problemen met reserveren? Doorloop deze stappen en u kunt weer zonder problemen reserveren!
Geplaatst: 03-06-2020
Stappen plan voor het legen van uw browser geschiedenis met cookies en cache (gebufferde webinhoud).
Heeft u problemen, na inloggen, met het reserveren van starttijden? Wordt de pagina niet goed geladen en of blijft hij herladen dan heeft u een storing na een update. Door loop de volgende stappen om dit probleem te verhelpen:
1) Zorg dat u uitgelogged bent op de website van https://www.golfmiddenbrabant.nl/club
2) Sluit uw internetbrowser af en start deze opnieuw op.
3) ga naar de juiste instellingen pagina van uw browser, hoe u die vindt leest op op de onderstaande link corresponderende aan uw browser. Zorg dat u zowel de browser geschiedenis als de cookies als de CACHE (ook wel gebufferde webinhoud genoemd) verwijderd.
Op volgorde van de hierbovengenoemde browsers van links naar rechts:
CHROME:
https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-legen-in-google-chrome
MICROSOFT EDGE:
https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-legen-microsoft-edge
Mozilla Firefox:
https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-wissen-in-mozilla-firefox-windows
OPERA:
https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-verwijderen-opera
SAFARI (apple):
https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-legen-in-safari
Extra uitleg Safari (Apple) voor iphone of ipad:
Klik op instellingen
Klik dan in lijst van instellingen op 'safari'
zet vervolgens deze 2 instellingen uit (dus niet op groen) EN wis daarna nog een keer je complete internet-geschiedenis!!
4) Hierna kunt u opnieuw inloggen op onze website, het probleem moet hiermee verholpen zijn.