Menu

Problemen met reserveren? Doorloop deze stappen en u kunt weer zonder problemen reserveren!

Geplaatst: 03-06-2020

Stappen plan voor het legen van uw browser geschiedenis met cookies en cache (gebufferde webinhoud).

Heeft u problemen, na inloggen, met het reserveren van starttijden? Wordt de pagina niet goed geladen en of blijft hij herladen dan heeft u een storing na een update. Door loop de volgende stappen om dit probleem te verhelpen:


1) Zorg dat u uitgelogged bent op de website van https://www.golfmiddenbrabant.nl/club

2) Sluit uw internetbrowser af en start deze opnieuw op.

3) ga naar de juiste instellingen pagina van uw browser, hoe u die vindt leest op op de onderstaande link corresponderende aan uw browser. Zorg dat u zowel de browser geschiedenis als de cookies als de CACHE (ook wel gebufferde webinhoud genoemd) verwijderd.

GitHub - alrra/browser-logos: 🗂 High resolution web browser logos

Op volgorde van de hierbovengenoemde browsers van links naar rechts:


CHROME:

https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-legen-in-google-chrome

MICROSOFT EDGE:

https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-legen-microsoft-edge 

Mozilla Firefox:

https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-wissen-in-mozilla-firefox-windows

OPERA:

https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-verwijderen-opera

SAFARI (apple):

https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen/cache-legen-in-safari

Extra uitleg Safari (Apple) voor iphone of ipad:

Klik op instellingen

Klik dan in lijst van instellingen op 'safari'

zet vervolgens deze 2 instellingen uit (dus niet op groen) EN wis daarna nog een keer je complete internet-geschiedenis!!


4) Hierna kunt u opnieuw inloggen op onze website, het probleem moet hiermee verholpen zijn.

Onze sponsoren

Golfbaan Midden-Brabant op Leadingcourses.com
Gasten / Baan
Club
Academy
Horeca